Aspekt: Ilość kontaktów nawiązanych podczas Mobile-IT przerosła nasze oczekiwania

Eli Luka

Firma Aspekt to dystrybutor Motoroli i Zebry w Polsce, a także sponsor Targów Mobile-IT oraz konferencji Mobile Trends for Business, które miały miejsce w dniach 27-28 maja 2014 w Krakowie. Pani Eliza Łukasiewicz, reprezentująca firmę podczas tego wydarzenia, opowiada o swoich wrażeniach z tych dwóch targowo-konferencyjnych dni. Potwierdza ona założenie, iż tego typu eventy w wyraźny sposób przekładają się na promocję i rozwój firmy, a samo uczestnictwo w wydarzeniu niesie ze sobą wiele pozytywnych wrażeń.

1. Dlaczego zdecydowaliście się Państwo na udział w Targach?

Ten rok przyniósł nam prawdziwy wysyp różnego rodzaju wydarzeń- targów, konferencji, kongresów i coraz trudniej jest wybrać te właściwe, na których warto się pokazać tak, aby trafić do jak największej liczby odbiorców. Postanowiliśmy, wraz z naszymi partnerami – Motorola Solutions oraz Zebra Technologies –  skupić się na wydarzeniach najistotniejszych dla branży Auto ID. Efektywne wykorzystywanie technologii mobilnych stanowi trzon naszych działań. Od lat misją ASPEKT jest optymalizacja wszystkich procesów tak, aby do minimum zredukować punkty newralgiczne i uczynić pracę człowieka sprawniejszą, lżejszą a przez to i przyjemniejszą! Dlatego też, po zapoznaniu się z tematyką Konferencji oraz z profilem wystawców podjęliśmy decyzję o uczestnictwie w Targach Mobile IT oraz o prelekcji podczas  Mobile Trends Conference.

2. Jak oceniacie Państwo te wydarzenia?

Biorąc pod uwagę, fakt że była to pierwsza edycja Mobile IT, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Młoda, prężna ekipa organizatorów naprawdę bardzo się starała, żeby atmosfera wśród wystawców oraz zwiedzających była po prostu miła. Obłędny catering, miła ekipa i co najważniejsze ILOŚĆ Leadów po targach sprawiły, że już planujemy uczestnictwo w przyszłorocznej edycji!

3. Czy idea powołania takich Targów w Krakowie jest słuszna?

Z naszego punktu widzenia – jak najbardziej. Dlaczego? Ponieważ po pierwsze nie było do tej pory Targów o tej tematyce a po drugie – wszystkie tego typu imprezy odbywają się w Polsce Centralnej, a co z Południem? Teraz Kraków- Katowice-Wrocław mogą śmiało pokazywać się właśnie na tych Targach.

4. Jaki był główny cel pobytu?

W naszym przypadku cel jest oczywisty – pozyskać nowych klientów. Drugoplanowy cel miał charakter działań PR, a także zapoznanie się z ofertą konkurencji. Jednak nasza konkurencja nie pokazała się na Targach, co oczywiście było błędem, ponieważ ilość gości odwiedzających nasze stoisko udowodniła słuszność naszej decyzji o wystawiennictwie na Targach Mobile IT oraz pokazała, jak dużym zainteresowaniem cieszą się proponowane przez Aspekt mobilne rozwiązania dla biznesu.

5. Jak oceniacie Państwo jakość nawiązanych w trakcie Targów kontaktów?

Dokładnie dwa tygodnie mijają od zakończenia pierwszej edycji Targów Mobile IT, a ja muszę przyznać, że ilości nawiązanych kontaktów, które bezpośrednio przełożyły się na konkretne rozmowy sprzedażowe, przerosła nasze oczekiwania. Zawsze można powiedzieć – „mogło być lepiej, więcej, bardziej”, ale my, jako jedni ze Sponsorów Mobile IT, jesteśmy zadowoleni z udziału. W przyszłym roku powiemy: „ Było lepiej, więcej….” Zapraszam wszystkich serdecznie za ROK do Krakowa.

Eliza Łukasiewicz Dział Marketingu i PR w Firmie Aspekt