Kategoria: Marketing

Rola social media w budowaniu marki osobistej

Marka osobista, czyli personal branding to dziś swoisty must have dla każdego profesjonalisty i specjalisty, który pragnie rozwijać swoją karierę w konkurencyjnym świecie biznesu. Bez względu na to, czyli planujemy...

0

Pierwszy ebook o umowach o pozycjonowanie

Ebook od MAYKO to odpowiedź na istniejącą od wielu lat w sieci dezinformację dotyczącą umów o pozycjonowanie. Dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich zapisów nie powinna zawierać Twoja umowa, jak...

0

Marketing MIX i jego trzy koncepcje 4P, 7P i 4C

Marketing jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin nauki. Nic w tym dziwnego, gdyż działania marketingowe pozwalają na osiągnięcie konkretnych korzyści biznesowych, zwiększenie sprzedaży oraz pozyskanie i utrzymanie zainteresowania...

0

Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja w marketingu

W ostatnich dziesięcioleciach technologia zrobiła ogromny skok naprzód. To, co jeszcze kilkanaście lat temu kojarzyło się z science-fiction, dziś jest rzeczywistością, z której można powszechnie korzystać. Rozwój sztucznej inteligencji i...

0

Pozycjonowanie lokalne w Google – jak zrobić?

Lokalne biznesy powinny być promowane pośród lokalnej społeczności. To oczywiste. A ponieważ już od wielu lat reklama internetowa bije na głowę tradycyjną, warto przenieść swoją komunikację z ulotek, bannerów, słupów...

0

Strona internetowa dla firmy – ile ona kosztuje?

Strona internetowa to obecnie podstawa w prowadzeniu działalności gospodarczej. Większość klientów poszukuje informacji na temat danej firmy, usług oraz cen – najczęściej w Internecie. Stworzenie firmowej strony internetowej jest koniecznością....

0

Totemy reklamowe na różne okazje

Czy zdarzyło ci się kiedyś zatrzymać z ciekawością przed reklamą, która znajdowała się na charakterystycznym, multimedialnym standzie, umieszczonym na przykład pośrodku centrum handlowego? Jeśli tak, to czy zastanawiałeś się, dlaczego...

0