Totemy reklamowe na różne okazje

Czy zdarzyło ci się kiedyś zatrzymać z ciekawością przed reklamą, która znajdowała się na charakterystycznym, multimedialnym standzie, umieszczonym na przykład pośrodku centrum handlowego? Jeśli tak, to czy zastanawiałeś się, dlaczego przyciągnął twój wzrok? Być może nigdy do tej pory nie było ci to potrzebne. Ale prowadząc własną firmę, warto przeanalizować, co daje taka reklama i gdzie można ją umieścić.

Totem na drodze jako miejsce, przy którym więcej osób się zatrzyma

Totemy reklamowe to nic innego, jak multimedialne standy, których zadaniem jest wyświetlać reklamy danych produktów, usług lub przedsiębiorstw. Mogą służyć jedynie odtwarzaniu informacji lub mieć formę infokiosków, które są w pełni interaktywne.

Totemy ustawiane są w miejscach publicznych i często uczęszczanych, na przykład w galeriach handlowych przy wejściach albo na skrzyżowaniach korytarzy. Pełnią tam rolę nie tylko nośnika informacji, ale także ciekawej ozdoby i „rozgraniczenia” przestrzeni, ułatwiającego ludziom poruszanie się w tym miejscu. Wymuszają ominięcie przeszkody, a co za tym idzie, w nienachalny sposób porządkują ruch.

Ich zasadniczą rolą jest jednak przyciągnięcie uwagi osób, które znalazły się w pobliżu. Dlatego właśnie muszą być zachęcające i intrygujące, a przede wszystkim – dobrze widoczne. Kolorowe i rozświetlone, pełne ciekawych animacji, na pewno znacznie lepiej zwracają uwagę, niż tradycyjne plakaty czy statyczne standy reklamowe.

Połączenie tych trzech cech: multimedialności, dobrej lokalizacji i umiejętności przyciągania spojrzeń, przekłada się na ich sukces reklamowy. A zatem który z tych elementów był najbardziej kluczowy w twoim przypadku?

Gdzie możesz umieścić totem?

Jeśli jesteś właścicielem centrum handlowego, odpowiedź na to pytanie padła już przed chwilą. Jednak sprawdzi się ona również w innych przypadkach. Jeśli bowiem należy do ciebie duży biurowiec, może również warto zatroszczyć się o totem w pobliżu wejścia, gdzie przewija się najwięcej osób? Zatrzymują się tam, by rozeznać w przestrzeni, albo zamienić kilka słów podczas wychodzenia, na przykład odprowadzeni przez jednego z twoich pracowników. A może czekają tam na kogoś lub w pobliżu znajduje się bufet, z którego będą mogli obserwować pojawiające się reklamy? Każda z tych sytuacji jest idealna do tego, by nawiązać z nimi komunikację.

Totemy doskonale sprawdzą się także, jeśli jesteś organizatorem jakiegoś eventu. Zjazd naukowy, targi branżowe, a może po prostu impreza plenerowa? Każda z tych sytuacji jest inna, ale mają wspólny mianownik: przyciągają dużą grupę ludzi, z których każdy będzie szukał informacji. Każdy może też obejrzeć reklamę i stać się nowym klientem. Dlatego warto zainwestować w infokiosk, który jednocześnie będzie pełnił funkcję drogowskazu, jak i nośnika reklamy.

Przykłady takich, jak i innych rozwiązań, służących wprowadzeniu na szeroką skalę cyfrowej komunikacji z klientami w miejscach publicznych, znajdziesz w Screen Network. Na pewno czeka tam rozwiązanie idealne właśnie dla ciebie!